onsdag, mars 14, 2007

Förkyld...


Det där med ont i kroppen, rethosta och lite fryssig feelin', man väntar bara på influensautbrott eller nån dunderförkylning. Nån gång vartannat år händer det, läkerol mot hostan, C-vitaminbrus samt hackade vitlöksklyftor nersköljda men Kan-Jang. Perfekt kur mot flunsan, men, läkerol har inget socker utan aspartam som har laxerande effekt, som det står i de små bokstäverna på asken, C-vitaminbruset är sötat med, just det, aspartam. Vitlök är välkänt för att få "ätaren" lite pruttig. Så kontentan blir alltså; artificiell maginfluensa där man effektivt har laxerat sig på syntetisk väg med sin huskur. Fan vet om man har skitit på sig eller helt enkelt svettats onormalt mycket i r-ven. Mahlers 5:a som ska spelas imorrn är så lång att jag nog får lite av bägge ovan nämnda symptom. OBS klicka på bilden och läs texten!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har botemedel mot hård mage som jag fick av dig:)men det va ingen bra läkemedel mot hård mage.
mums mums...? kunde inte gå på muggen på 4dgr,men det är klart med din ålder på 12år utan läkarkunskaper så är det förlåtet nu:) kil

Johan Ahlin sa...

Those were the days!

Anonym sa...

Varje gång jag ser avsändarnamnet kil undrar jag vem det är! Kan det vara någon Värmlänning som lurar i vassen eller är det en förkortning på ´kvinna i Lund`????

Johan Ahlin sa...

Jag tror att det är en förkortning på "Kilroy was here"