torsdag, mars 29, 2007

Det här är det elakaste jag nånsin skrivit!


Vi åker till Sälen nästa helg och blir där en vecka. Ska bli skönt med en veckas semester.


Men idag säger frugan; -Anja Pärsson och några fler landslagsstjärnor kommer att vara där samtidigt som oss, nån slags uppvisning tror jag.


Jag fick en sur uppstötning samtidigt som mina knän började darra. Då måste jag ju genomföra det jag tvångsmässigt funderat över, nämligen Anjas lår. Inte för utseendet på dessa spiror, nejnej, jag ska ta med ett lasermått och ett vanligt mått för att beräkna omkrets och längd. Jag ska också försöka låna min syster kostrådgivarens våg som man mäter skelett-tjockleken med.


Har ni sett dessa groteska ben i slowmotion i SuperG eller Slalom, helt enormt, låren arbetar i sann BelgianBlueanda (Genmanipulerat nötboskap med dubbla lårmuskler). Knäcker jag koden för den ekvationen, mellan kött, ben och hållfasthet kommer jag troligen att bli ekonomiskt oberoende för mina upptäckter.


Enda problemet är väl hur det ska gå till, jag kan ju inte gärna åka ikapp henne i pisten, och endast gud vet hur det skulle gå för mig om jag vid hotellfrukosten smyger mig fram till henne för att mäta och väga henne utan tillåtelse.

8 kommentarer:

Anonym sa...

I like it i like it a lot :)
kil

Anonym sa...

Hon är ju så fin...

Mange sa...

Var det verkligen det elakaste du kunde uppbringa?? På nåt vis har jag mycket svårt att tro det...

Johan Ahlin sa...

Haha, jag är ingen elak människa som Göran Persson, jag är mer som, hm, Tobbe Trollkarl, eller, moder Teresa, äsch, jag är nog rätt elak om man jämför med dem.

Johan Ahlin sa...

Nu har jag det, det elakaste jag gjort är att rösta på alliansen, det elakaste mot miljön iaf.

Anonym sa...

Då är jag oxå elak Johan :(

kil

Anonym sa...

Man behöver inte var dum när man är elak. Det finns förresten 2 sätt att komma fram här i världen: dels genom sin egen färdighet eller genom andras dumhet.
FIÖ

Johan Ahlin sa...

Man kan komma fram, trots sin egen dumhet, det har en del politiker också bevisat.