fredag, januari 11, 2008

Insidan som räknas, jamen utsidan då?




Kolla den här hornisten, han är ganska duktig och jobbar i en amerikansk brasskvintett, och jaa, jag har kollat att fotot på honom är fritt...

Det är alltså ingen peruk han har, och personligen fastän jag alltid hävdat att det är insidan som räknas, har jag oerhört svårt att titta på nåt annat än huvudet.

--

Uppdate; Jag skulle vilja höra det första en ambulansförare säger till/om en sån här kille vid en cykelolycka där man kollar hjälm/huvud som prio ett.

7 kommentarer:

steffi sa...

Ja vad ska man säga, vilken frisyr och det blir ju inte bättre att hela gänget har illasittande kostymer. Vi får inte glömma bort utsidan heller. Hans frisyr är grym!

steffi sa...

Jo, har inte steffe lagt av sig lite på bloggen? Han kanske blev lite för bekväm nu efter prise,t inget som driver honom längre. Nu när han vunnit det finaste och godaste bloggpris. Har han tappat det tro, eller kommer han tillbaka surf-steffe. Han vill bara ligga här ute i förorten och smaska godis från fina gatan.

Johan Ahlin sa...

Jag är ingen mobbare, men fick jag chansen skulle jag gå rakt fram och dra lite i håret

Johan Ahlin sa...

oops, inte Steffe förstås men i Mikrofonfrillan. Och ja, han har dålig reagens, som du märkt så kommenterar man i blindo, den där Nackaglittret, borde hon och jag inte göra nån profil på Steffe?

steffi sa...

Jag försöker heller inte vara nån mobbare, men jag är nog det ibland utan att ens tänka på det. jag skulle oxå rycka i håret.

Johan Ahlin sa...

Mobbing är det väl först om man insisterar på att sälja en plattång till karln.

Anonym sa...

Eller testa med en tändsticka,fast det är väl i råaste laget.(förlåt) jag är väl bara avundsjuk.

nu anonym