onsdag, augusti 06, 2008

Byt ut...

...vinägern mot några bitar ingefära och ett par rivna limefrukter, så har man en thai-inspirerad bearnaise som inte går av för hackor, den brackicka megagrillen jag fick av Familjen och mina föräldrar har fått jobba hårt med alla grönsaker man kan tänka sig, men även tonfiskkotletter nu den sista semesterveckan som fått ackompanjemang av thaibearnaise.
--
Slutsummerat blev sommaren;

Bra syskonfest med sedvanliga kondomtricks av svågrarna(trä över huvudet som vanligt)

10-årig bröllopsdag(det går fort när man har roligt)

För lite fiske(speciellt med MysLasse)

Missade årets sommarfest tyvärr, ska inte upprepas nästa år(med tillhörande bajstiramisu)

Stora dottern som nu simmar som en fisk!

Suverän bilsemester utan ett knorr från baksätet under 260 mil.

Trevligt "stockholmsfrämmat" i olika omgångar

Deltagande i stor cruisin med mitt raketarsel(mopedmodellen heter faktiskt så)

Dåligt svampplockeri pga väder


Trevlig jobbstart på er.

3 kommentarer:

Oss.... sa...

Jag håller med dig totalt!! Nästa år ska vi vara med på Festen......
försökte ta kort på dig och din Moped men du körde för fort!!
Hälsa ALLA!!
Kram Anki

Johan Ahlin sa...

Åsså när ni kommenterar kommer jag på att bakluckeloppiset slog nytt rekord med nästan 20 ekipage.

Anonym sa...

Hej där! Ja då är ordningen återställd igen nu när du är tillbaka i storstan och kan sitta o blogga hela dagarna igen... ;-)

Hoppas ni kan komma hit med barn o katt någon helg framöver!!

Kram kram! //SiU