lördag, april 08, 2006

"Ont ska med ont förgås"...


Det var väl inga trevliga nyheter det där med atombomber i Iran, Amerikanarna vill väl testa smarta bomber med lite schysst sprängkraft. Bush resonerar säkert att muslimerna inte kan bli mer arga på honom och då kan man passa på att ge dom ett tjuvnyp utan att det för den skull blir ett större hot om terrordåd. Man bävar för resultatet när både EU, Ryssland och FN fördömer detta genom diverse handelsembargon och andra för Amerikanarna otrevliga saker...

Alla som inte jobbar som musiker, sångare eller artist borde få en applåd efter utförd arbetsdag. Det är jäkligt kul att få en applåd av 2000 "flator" sista arbetsdagen i veckan, alltså handflator.(1000 konsertbesökare således)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har äntligen tagit mig tid att fatta vad en blogg är, kul Johan! Vet inte hur det är med dig nu, men jag har börjat återhämta mig, 12 limpor senare... ;) Annamia

Johan Ahlin sa...

Jag har hämtat mig fint förutom förkylning som biter sig kvar, jag har inte varit snorfri sen januari.
Ha det gott och åk och vinn lite tävlingar, det är som sagt svårt att bli profet i sitt eget hemland!

Hälsar Johan