torsdag, april 27, 2006

Dom är inte så farliga som dom ser ut...


I morrn drar jag ut på 4 dagars turne med Soundtrack of Our Lives, de glada och sorglösa Norrmännen ska få sig en skopa slammrig Göteborgsrock till livs. På bilden ser bandet farliga ut men 2 utav medlemmarna har precis fått barn o Tobbe(Ebbot), bor på landet med djur och allt. David Letterman ansåg att bättre än såhär blir inte riktig rock, om än Europeisk. Kul blir det iallafall med lite miljöombyte, enda kruxet är Olles 3-årsdag på Valborg, som han får fira utan Far sin men med syster o Mor. Jag kunde inte hålla mig från att köpa en bilbana på Claes Ohlsson, hoppas den håller tills jag kommit hem från Norge. Hoppas Olle förstår att det finns andra som fyller år samma dag och kanske därför ser nån extra flagga på sin födelsedag, typ CGXVI, alltså kungen brukar väl uppmärksammas lite extra den här dagen. Synd är oxå att jag missar FIBO(Filharmoniska Bi-instrument Orkestern) 1:a Maj. Som nån uttryckte det så hade jag kanske behövts i Kontrabas-sektionen, "orkesterns sävlige oxe". Citerat från en medelålders Solohornist(Orkesterns brunstiga och frustande tjur) i en av landets Radioorkestrar.

Inga kommentarer: