tisdag, november 25, 2008

Just for knowledge..

Min fru sade igår att jag aldrig skulle klara en vaxning av ben, det är helt enkelt bara kvinnor som står ut med den smärtan.

- Prova då! sa jag.

- Du kommer skrika, svarade hon värmandes ett ark, 5 X 10 centimeter.

--

Det gjorde inte ont, faktiskt, jag har varken hög eller låg smärttröskel.

Som motprestation kräver jag att alla kvinnor som hävdar att män inte klarar att vaxa ben utan skrik, ska torr-raka sina mustacher med engångshyvel och direkt slänga på en matsked billigt rakvatten. Det gör riktigt ont det.

--

uppdat.
- Kul att du låter skägget växa, sa en kvinnlig kollega förra veckan.

- Tackdetsamma, svarade jag på en gång. Har faktiskt väntat på att få säga s ångon gång.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, kom igen när du torrakat de bikinilinjen, hela benen...och fött barn!
frun

Johan Ahlin sa...

Är du vaken, gå och lägg dig.

Johan Ahlin sa...

Förresten skiter jag varje dag, så jag vet visst hur det känns.

Anonym sa...

Tycker att det är så trevligt att vi kan kommunicera med varandra på det här sättet, 5 meter ifrån varandra, en vägg emellan. Älskling jag går och lägger mig nu - kommer du med? Jag ska vara snäll, jag är faktiskt det...trots att jag är luden...

Mange sa...

Oj, nu kom man lite vääl nära Brahegatan...