torsdag, oktober 30, 2008

Varför?


Gillar inte Hallowen som sk högtid, äta skräckmat och baka muffins med "hår" och "ögon". Hade jag haft tid skulle jag gjort en rulltårta också, bara för att demonstrera min avsky mot Halloweenvansinnet med amerikanska traditioner, det blev det näst bästa, min favorit, Munkar med hål i... Oops, inte nunnor utan flottyrringar.
--
Fett? Oh ja, men när jag silar tillbaks oljan i flaskan inser jag att det är mer fett i kanelbullar.

--

Sen finns det ju andra i familjen som gärna uttalar sig i frågan, i tv, direktsändning?! 6.45 in i klippet snackas det om halloween Kolla här. Lilla löpsedeln 30 oktober klickar man sig vidare på.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilka söta små häxor!
Hälsa Kerstin och säg att hon var helcool i TV.
Kram från Berga

Johan Ahlin sa...

ska jag göra, när jag kommer hem från The producers,

Johan Norberg sa...

vidrig bild, ser mer ut som något ur Alien
Nu har jag lärt mig länka. Du är med!
/Norberg, den rätte.

Johan Ahlin sa...

Flottyrringarna ser väldigt äckliga ut, håller jag med om, iphonen är bra men "closeups" fungerar inte riktigt.