fredag, augusti 24, 2007

En kontorsstol som anstår en...


...riktig höjdare, den är verkligen "slick", den fina executiveläderstolen var välbehövlig när jag sitter vid datorn och arrangerar. Förut hade jag en knarrig avlutad köksstol som var stenhård, ingen dyna där inte, men väl riktigt kärnvirke.(Googla kärnvirke om ni inte vet vad det är!).

Om nån nu tror att jag lägger en månadslön på en sån här stol så är det helt fel, såna stolar finns bara i hörnkontoret på mäklarbyrån eller advokatfirman. Just denna kommer från ägaren till en mäklarfirma här i stan.

OOps, såg Sofi Fahrman gå förbi fönstret med sin ohyggligt fula hund, den har man minsann inte sett i varken tidningar eller i hennes modeprogram på TV, återigen; GOOGLA HENNE OM NI ÄR NYFIKNA PÅ VEM DET ÄR!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Precis hemkommen från en Asien-tripp där jag kuskat runt i nästan två månader. Har suttit på en hel del hårda stolar, bl.a. på tåg!!! Ser fram mot en bloggande höst, för i dag kändes det väl ändå som att sommaren tog sitt första farväl. Har saknat nätet och debatterandet, men det var en välbehövlig semester.
Madame W

Johan Ahlin sa...

Välkommen hem madame W, Hoppas du provat alla delikatesser i Asien, även de där råvarorna väser, mjauar eller vovvar. Själv kom jag inte längre än till det djur som säger pip-pip och som vi härhemma fångar med slagfälla...

Anonym sa...

Hej hej! Tack för barnvaktshjälp i helgen. F & F var helt slutkörda efter allt lekande i storstan :-) Hoppas vi kan hjälpa er när det behövs. /L

Mange sa...

Jag tror jag ska googla Johan Ahlin istället...mer intressant än dessa kvasi-kändisar...Hojt!!