onsdag, maj 16, 2007

Svara eller kommentera denna lilla enkät.

Vad finns det alternativ till bensin och dieseldrivna bilar?(Etanoldrift ger 75% mindre koldioxid)
Jag har redan en etanolbil.
Jag har bensindriven bil, och ska byta till etanol.
Jag har dieseldriven bil, och ska byta till etanol.
Jag tror att diesel fungerar lika bra som etanol och ska inte byta.
Jag tror att elhybrider kommer dominera marknaden snart och ska byta till en dylik.
Jag skiter i mina barn och bryr mig inte.
pollcode.com free polls

3 kommentarer:

Johan Ahlin sa...

Va tusan! Svara på frågorna, av 180 unika besökare på ett dygn har en knapp handfull svarat, snitt tiden för dessa 180 läsare var 1 minut och 27 sekunder. Då har ni ju läst frågorna, saknas något alternativ, kommentera. Och jag dömer inte någon med avvikande åsikt.

Anonym sa...

Jag rösta blankt.Jag gynnar mig själv med familj en bensinare och hedgar med olje/Uranaktier.

Nu anonym ps Det märks inte så mycket av minskande av bensin/oljeförbrukningen i världen,nu förbrukas 85miljfat om dagen.

Johan Ahlin sa...

Ökningen av bilparken i Kina o Indien står nog för den konstanta oljekonsumtionen, jag var i Peking för 2 år sedan, då hade var 5 Pekingbo råd med bil, nu är det snarare var 3:e...