söndag, juni 01, 2008

Apropå trädäcket.

Man kan ju inte recensera sina egna konserter men idag gör jag ett undantag pga en viss musikers inbitna altanhat, denne genomtrevlige träblåsare berättade i mycket negativa ordalag om hur folk förstör sina trädgårdar och hus med altaner och "utedäck", den värsta varianten är när man bygger runt en husknut...

Vafan, läs mitt inlägg här nedan och kolla på de fina bilderna, det är faktiskt snyggt med altaner i Lärkträ.

Tyvärr kan jag inte skriva nåt elakt eller bitskt tillbaka som jag lovade honom att jag skulle göra, han "nitade" sina solon jättefint och hade en bra kväll med L-E Larsson's Förklädd Gud.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Man bygger för sin egen trivsel Johan inte för någon flöjtare :)
För mig får man lägga asfaltsuteplats om dom vill i skogen.Risken är att hela Övernora barikaderar uteplatsen(villavalthorn) i sommar. Du ska inte jobba lite extra hos Mysbyggarna?
Frid kfl

Johan Ahlin sa...

Klart jag kan vara Mysbyggarnas "bitch" en sommar, koka kaffe, se till att ni få näringsriktig mat osv, men nåt mer än hemmasnickare blir jag aldrig.

Anonym sa...

Vadå bygga för flöjtare...?

Tack för strålande fint hornspel ikväll, Johan.

Johan Ahlin sa...

Å flöjtsektionen hade oxå en bra dag på jobbet;)

Anonym sa...

Det är med glimten i ögat flöjtarn.
Den ödmjuke kfl

Anonym sa...

Hej Johan. Ta kontakt med Björn på Oppigårds

Anonym sa...

Är det inte oppigårds som har så bra öl? Har försökt att köpa det i Stockholm men misslyckats.

Johan Ahlin sa...

Jodå, det är ett bryggeri som gör fantastisk Ale, prisvinnare mm, kolla in Bishops Arms på Folkungagatan, tror de har Oppigårds.