tisdag, maj 20, 2008

Varför är folk ohygieniska och otekniska?

Jag har bevisen!
De flesta träffarna via google till min blogg denna veckan har haft "Utedass säljes" samt "sprängskiss grålle" som sökord...

--

Skärpning! Man köper inte ett begagnat utedass om man inte har klart perversa drag!

Man köper inte en "Grålle" till sommartorpet, om man måste googla efter verkstadstips på nätet, denna hobby är endast till för de utvalda bondgrabbar som blev kvar på gården.
-

Imorrn lämnar jag och Olle Östermalm för att under ett par dagar bygga ett utedäck till vårt sommarhus, motsägelsefullt så det stänker, om man ser till ovanstående text, jag har själv googlat "bygga altan, "bygga utedäck" samt "skruva trallskruv i lärkträd". Tjingtjong!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhej!

Välkommen hem till byn över helgen!
Här har du en perfekt beskrivning hur man bygger en altan:

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.187283

Tjing
Smedsbo

Johan Ahlin sa...

haha, vilken tur att jag kollade tipset EFTER mitt eget bygge!