söndag, juni 07, 2009

Glöm inte rösta på..

Javafan röstar man på? Ulvskog, Schlyter, Engström eller Marit Paulsen m fl. Tror nog det bästa för mig personligen är att "kryssa upp" Fredrik Malm(folkpartiet) eller varför inte Evin Cetin(Såssarna) från pizzakartongsreklamen för sin driftighets skull.
Schyman då, hon är ju en skicklig talare(talerska kanske), feminist, vettiga åsikter kring jämställdhet mm, nej, för mig personligen är hon inte bäst att rösta på, har inte råd att betala mer skatt.

Men rösta ska jag imorrn, gör det ni också!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men hej, jag vill fortfarande gärna se en ögonblicksbild på hur det går till när du tvättar på landet!:0) Tack för turnén, visst var det kul!
/Flöjt-S

Johan Ahlin sa...

Kommer! Vill inte arrangera bild, jag måste ta ett kort från verkligheten där barna är ledsna och skitiga i smutsiga kläder. Sedan är ju själva processen viktig att dokumentera på ett korrekt och utbildande sätt. Avslutningsvis måste de rena, sköljmedelluktande samt glada barnen visas upp i de rena kläderna.

Anonym sa...

Johan!

Kanhända du inte bara tvättar på landet utan kanske även ägnar dig åt lite inredning.
Här är ett tips åt dig:

http://www.wikimaniacs.com/cant-be-more-creative/

/ Kusin J

Anonym sa...

Har sett när Johan tvättar kläder på landet men vill inte avslöja hur det går till men rent blir. Han får dessutom "kondis" på köpet!

FiÖ

Anonym sa...

Hmm misstänkte det:)Mamma&Pappa får rycka in och tvätta men det är klart han är bara dryga 40år än och stor blir pojken aldrig-:)Jag kan se Johan framför mig med skottkärran full i tvätt springandes.....

vänligen den ödmjuke kil