söndag, juni 04, 2006

Om jag vore kung...


Skulle jag gå runt bland träden och picnickande stockholmare som kladdar med kycklingklubbor och pillar bort fästingar från allsköns ställen. Tänk om han verkligen gjorde det, vår kung. Ett par gånger i veckan då han rastade Noppe och de andra knähundarna, förresten Noppe(människan alltså), han fick sitt namn av en annan knähund nämligen hunden Noppe. Barna kan inte förstå varför kungen aldrig går ut i sina fina kungakläder, minkpälsarna och uniformerna med paljetter,egiljetter och medaljer. I vilket fall skulle han få en enorm "cred" om han gjorde det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar att första blogg comment är en kompis ifrån berlin som du träffade på en spelning där? rätta mig om jag är ute ock cyklar. Jag gissar att mr chriwovnitza även spelar fiol.

mvh

Anonym sa...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»