onsdag, juni 24, 2009

Sony Ericsson visar inte vägen!


Inte genom att ha en monter på Skeppsbron vid Volvo Oceaneace-området. Det var bara Vip som hade tillträde till deras showroom. Vill de få allmogen att köpa telefoner får de allt bli mer folkliga.


--
Salve

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hatar Sony

Anonym sa...

Allmogen köper inte telefoner, dom köper abbonemang där telefonen är gratis eller kraftigt subventionerad.

Det är företag som köper dom telefoner som SE och andra telefontillverkare gör en liten vinst på.

Dessutom. Det är inte Sony Ericsson som har en segelbåt.
Det är Ericsson och dom jobbar enbart mot företagsmarknaden vad jag vet.

/ Kusin Besserwisser J

Anonym sa...

Bra skrivet Johan Iphone behöver ingen reklam den säljer lavinartat ändå :)

Anonym sa...

Hej! Nu är kusin "besservisser" framme igen. Som när du skulle och tackom och lovom köpte rätt telefon. Segelbåtarna som jag betittade på avstånd i går får mig naturligtvis att fundera på Apple och iPhone. Apple och iPhone är inte längre 20 år före Sony-Ericsson och Co de är 25 år före!!!!!! Hilsen Gränges

Johan Ahlin sa...

J:s Analys är nog korrekt men med 500 000 människor på skeppsbron där varannan använder Sonyericsson och var 5:e är småsparare och har aktier i Ericsson så får man nog ha en icke "vipifierad" monter för dem också. Man behöver folksjäl bakom varumärken. Carolaeffekten skulle kunna stjälpa Ericsson på hemmaplan.